Digitální
týpek
Michal
Po 15 letech v oboru vím, jak to (ne)chci dělat

Založil jsem a vybudoval marketingovou agenturu. Řídil jsem marketing Aukra. Vždy jsem dělal svou práci, jak nejlíp jsem mohl, ale… pořád to nebylo ono.

Dneska už vím, že nechci sekat kampaně jako Baťa cvičky. Chci osobně znát každého svého klienta a fakt ho posunout.

Hledám souvislosti a způsob, jak vám vydělat víc, než dáte vydělat vy mně.

Ostatní digitální týpci to vidí jako já. Jsou profíci, kteří vám na rovinu řeknou, kdy se vám vyplatí jejich práce a co zvládnete sami.

Digitální
týpek
Šárka
Dejte mi zadání, a já se postarám, abychom ho dotáhli do konce

V marketingu se pohybuji od r. 2009 a za tu dobu jsem si prošla různými pozicemi. Osahala jsem si správu ppc, správu sociálních sítí, práci copíka, asistentky i vedení kanceláře.

Dnes již vím, že mojí nejsilnější stránkou je celková správa projektů. Zjistit co je potřeba, rozdělit úkoly a dohlídnout na to, aby se co nejdřív dotáhly do konce.

Hotové položky na ToDoListu mi dělají úsměv na tváři, protože vím, že i váš byznys tím jde dopředu.

Digitální
týpek
Jakub
Grafika musí upoutat na první pohled

9 let jsem studoval stavařinu. Půl roku před koncem studia jsem to, ale jako správný týpek, zabalil a šel dělat to, co mě fakt baví.

Ze školy teď už nevím nic, takže s barákem za mnou nechoďte. Ale z grafiky zpracuji prakticky cokoliv. Zkusil jsem si už téměř vše - od polepů dodávky, přes loga, weby a eshopy až po obaly na kondomy. A rád přijímám nové výzvy!

Mým cílem je vždy najít optimální řešení mezi tím, co klient požaduje a mou vizí. Nestačí, že jste s výsledkem spokojení vy, musím být spokojený i já sám. A dost často jsem na sebe přísnější než sám klient. Prostě to neumím jen tak "odfláknout".

Jsme Digitální týpci.
V čem jsme jiní?

Voláme

A taky píšeme. Prostě jsme ve spojení. Nejsme agentura, která se vám 14 dní neozve. Jsme tu pro vás a vy nám vidíte pod ruce.

Dáváme smysl

Teda hlavně naše práce. Poradíme, pomůžeme a hlavně neplýtváme vašimi penězi. Klidně vám řekneme: „Na tohle si nemusíte platit nás, to zvládnete levněji interně.“

Máme nadhled

Nejsme zahrabaní v jednom marketingovém kanálu a netvrdíme, že spasí váš marketing. Aby fungoval, musí fungovat všechno dohromady.

Vyděláme vám

„Oni jsou dražší, ale přesně vím, za co ty peníze byly a co mi vydělaly.“ To o nás říkají klienti a budete to říkat i vy.

A takhle vypadá spolupráce s námi

1.

Poslechneme si vás a budeme se blbě ptát

Zajímá nás, jak fungujete. Jaká je vaše firemní kultura. A kam se chcete posunout.

2.

Hledáme prostor na zlepšení

Vždy začínáme analýzou – najdeme slabá místa a navrhneme zlepšení. Za analýzu zaplatíte jen tolik, kolik uznáte za vhodné.

3.

Poradíme i s firemními procesy

Firemní procesy, skladové hospodářství, ekonomické systémy. S tím vším máme zkušenosti a dokážeme vám s tím pomoct, aby váš byznys šlapal naplno.

4.

Šetříme čas a peníze

Směřujeme k automatizaci a co největší propojení vaší firmy. To vám šetří čas i peníze.

5.

Na výkon i na brand

Nastavíme a optimalizujeme vaše kampaně. Víme ale, že výkonnostní kampaně jsou jako… žádné jako. Prostě nefungují naplno.

6.

Něco my, něco vy, něco externisté

Navrhneme, co pro vás uděláme my, co zvládnete sami a na co si najmout dodavatele. Ty vám pomůžeme najít a ohlídáme kvalitu jejich práce.

7.

Žádná zkreslená čísla

Pravidelně reportujeme výsledky tak, jak jsou. Žádné přibarvování, prostě na rovinu: co se povedlo a co ne. Neupřímnost je cesta do pekel.

Byznys analýza

Digitální týpci na zkoušku
Na úvod vypracujeme analýzu, která vám řekne: Kde vám utíkají peníze Jak bychom na vašem místě zvýšili zisky S čím vám můžeme pomoct a na co najít někoho dalšího
Kolik?

Kolik za to zaplatíte?

To je na vás!

Sami rozhodnete, jakou hodnotu pro vás analýza má.

To zní fér, nemyslíte? Zkusme to Jak naše analýza vypadá?